reklama

Svet " dospelých " - svinská realita....

Za posledné dni sa zmenil môj pohľad na svet. Musel som zložiť ružové okuliare a ponoriť sa do množstva povinností a vybavovačiek. Konečne prišlo na slová môjho otca, užívaj si pokiaľ si mladý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ale poďme po poriadku. Ešte minulý týždeň som bol študent na Univerzite Komenského ako chemik. Prišlo skúškové obdobie a ani som nepomyslel ( teda priznám sa mal som strach lebo som chodil na strednú zdravotnícku školu, matika a fyzika boli veci, ktoré som nepoznal ), ale dovtedy som patril medzi študentov s výbornými výsledkami a nikdy som nemal problém so známkami. Začiatok skúšok išiel podľa predstáv a skúšky boli porobené. No prišla matematika a nastali problémi, ktoré vyvrcholili tým, že som pred chvíľou dopísal žiadosť do zamestnania.Keď si pomyslím čo ma tento týžden všetko čaká je mi ako po brutálnej opici. A momentálne som za schválenie posunutia hranice dospelých z 18 na 21 rokov a vydržím kľudne ďalší rok a pol bez piva. Len nech nemusím behať po úradoch a iných inštitúciách ako Pawiel Rochnyak za riťou iných celebrít.Fakt je to ako hra len momentálne mi dalo brutálne ťažký level.Ale nemienim sa vzdať mojich snov a cieľov. Som pripravený sa s touto krutou realitou pobiť do poslednej kvapky potu. Ak si myslí ten veľký ujo s menom SVET, že ma položí tak to sa prudko mýli. Veď ako sa hovorí čo ťa nezabije to ťa posilní. Nebojte sa nebudem sa teraz vešať, ani skákať pod rýchlik Inovec alebo Slovenka, ani nepojdem do lekárňe výkupiť všetky lieky. Budem ďalej pokračovať v svojej osudom predpísanej ceste.Podľa mňa život je krásny a je mnoho ľudí vďaka, ktorým sa oplatí žiť nalno.A samozrejme mám podporu aj v svojej rodine. Najviac ma dnes pobavila moja babka, ktorá mi povedala že je to v poriadku a nech sa nedám na cestu alkoholika :) . Takže verejne tu sľubujem babke, že nebudem alkoholik.Na záver len jedna veta : SVET teš sa ja ti ešte ukážem.

Lubomír Luščík

Lubomír Luščík

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

laborant erytrocyt, ktorý sa popri práci trápi s externým štúdiom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu