reklama

Náboženský fanatizmus...

Som neveriaci asi preto, že odmalička ma k tomu nikto neviedol. A som im zato celkom vďačný. Ale to neznamená, že chodím páliť kostoly. Proti veriacim nemám nič, človek je samostatne mysliaca bytosť a ak sa rozhodne isť touto cestou je to len a len jeho vec. Ale nič v čo veríme by sa nemalo preháňať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (58)

Tento blog je vlastne reakcia na reakciu v diskusii k môjmu predošlému článku (názov článku Keď sa povie vďaka bohu, ak chcete prečítajte si ho). K tomuto článku vznikla celkom obsiahla diskusia, ale jedna reakcia ma tam fakt zaujala (len škoda že čisto negatívne).Niekto tam načal otázku, že ak existuje Boh tak prečo sa potom rodia postihnuté deti. Na tom by nebolo naozaj nič zvláštne, ale odpoveď jednej blogerky ma dorazila. Jej vysvetlenie prečo je tomu tak znelo asi takto: Postihnuté deti sa rodia preto, lebo vo vašej bližšej alebo vzdialenejšej rodine možno aj niekoľko generácii dozadu, mali vaši príbuzný sklon k okultizmu alebo mágii a tak ich Boh potrestal (aby som bol presný tak to bola jedná z vecí prečo je tomu tak). Teda ak to zhrniem, tak ak bola vaša babka alebo prababka bosorka tak máte vysokú šancu, že sa vám narodí postihnuté dieťa. Podľa mňa ak niekto napíše takúto s prepáčením blbosť, ide už o naozajstný fanatizmus k viere, cirkvi a k Bohu. Tu už končí racionálne myslenie, a podľa takýchto ľudí za všetkým stojí Boh a všetko je pomocou neho vysvetliteľné. A pritom za celou vecou stojí len obyčajná genetika a biológia. P.S. : Ak sú teda postihnuté deti len výsledkom hnevu Boha, alebo ak Boh stojí aj za všetkým čo sa na Zemi deje (podľa niektorých je to tak). Tak sa potom pýtam ako je možné, že Rasťo Žitný žije a ten úbohý malý chlapec nie. Kde bol vtedy?

Lubomír Luščík

Lubomír Luščík

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

laborant erytrocyt, ktorý sa popri práci trápi s externým štúdiom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu